Tuesday, January 10, 2012

Orzechowy kurczak z kasza



Składniki:


  • 2 opakowania kaszy
  • Pierś z kurczaka
  • Duża cebula
  • Zielona papryka
  • Sól i pieprz
  • Chilli
  • Orzeszki nerkowca
  • Oliwa, sos sojowy

Gotujemy kasze, od tego zaczynamy, bo gotuje się dość długo:)

Kroimy pierś w drobna kosteczkę, podobnie paprykę i cebulkę. Wszystko wrzucamy na rozgrzana oliwę i smażymy aż papryka stanie się miękka a kurczak się zarumieni. Doprawiamy sola i pieprzem. Na samym końcu dodajemy orzeski nerkowca i zalewamy sosem sojowym.
Podajemy z kasza lub ryżem. Ja miałam już dość dan z ryżem wiec musiałam wprowadzić jakaś zmianę i musze przyznać ze uzyskałam całkiem smaczny efekt:)
















2 comments:

  1. Super - do kolekcji szybkich dań z kurczaka. Ten dawno u mnie nie gościł... może więc pora? :)

    ReplyDelete